My Fellow Followers

Tuesday, November 17, 2009

balik kampung

yea2..
esok aku dah nk balik kampung halaman..
cewah mcm jauh sgt jer dduk hihihihihi..
bkn pe 3 bln kt srwk cm 3 thun tue.
kt cni bdn mcm di pam2 pn ada.
tengah bahagia kata member tp aku rasa sb aku makan ble tensen 2 yg naik badan.
dlm mse 3 bln ni mcm2 jadi.aku de knl ngn sorg mmt ni.mukenyer urm...boleh lah.nice 2 see but not 2 touch..hahahaha..
aku hepy kwn ngn die n yt xleh blah die bile die ckp aku bleh hlgkn tensen die ngn hnya senyuman.senyuman? aku pn xtahu tp itulah yg die ckp pn..
hahahahaha*bangga seyh*

1 comment:

  1. kelakar lak pe yg aku tulis nie.betul ke ni cara tulis blog ek?

    ReplyDelete

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^