My Fellow Followers

Saturday, February 6, 2010

Pengenalan yang menyeronokkan

aku lupe bape aribulan tapi mse tu aku kuar ngan best fren aku si shima gi jalan-jalan kt batu kawa.then,kitorg de kenal ngan 2guys yg kerja kt sebuah kedai mkn(kebetulan kitorg tumpg gne toilet kt c2..).sorang namanyer shah and sorang lg aiman..tp yg nama aiman ni suka kat mber aku si shima ni..aku lak ngn shah juz frenz jer cz mse tu aku mmg da ada paan cme bergaduh jer.so,aku gi bantai ckp xde pkwe bile dak shah tnyer aku...(statement).starting that moment,hubungan kitorng bertambah mesra(juz as a frenz anyway). dorang ada sekali dtg unimas and berbual-bual ngan kitorng.lps tue,dorg ajk kuar and mse ni lah that happy moment muncul.(jeng,jeng,jeng)..kitorang berkenalan ngan abang jai iaitu sepupu pada aiman.
firstly jmpe,die cm grnng n cm xmesra tp bile dh knl rpe-rpenyer dia ni peramah abis..x lama lps tu,kitorg kuar lak ngan abg jai.die best sgt smpai mengingatkan aku pd seseorang yg sme personaliti ngn die.byk kali gak kitorg kua ngn die and part yg paling best skli bile dpt tahu die pn kaki karaoke gak cm aku.hahahahhaha..sedikit sebanyak wat aku mula tertarik pada die..(uik,cmne ngn paan?).tp,jgn slh sgka pd istilah 'tertarik' aku tu tau..aku juz tertarik pada cara die lyan kitorg wlwpn aku rasa die lyn shima istimewa ckit..probably bcz die sukakan shima(cm yg shima bagitahulah) and shima tu pn sukakan abg jai tapi die takut pd kngn lalu and aku fhm sb apa..
td pn kitorg kuar ngn abg jai and alif(sepupu abg jai),mmg enjoy r kua ngn dorang.tp aku yg mkn hati..waaaa....xsukenyer....

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^