My Fellow Followers

Monday, August 2, 2010

starting the new life...

cak!! pe aku nak wat arinie.. well skrg aku dh msuk sem baru tahun baru n personaliti yang baru.(cewah..heheh). Aku dh jd senior skrg ni p aku rse junior aku ni cam xmesra alam tol la..agaknyer dorng ni xreti nak senyum gamaknyer..apa pun,aku rse akulah junior paling baik sepanjang aku kt sini..hehehe..
oh ya,aku skrg dah jadi ahli jawatankuasa kolej.aku jadi exco kemudahan dan keselamatan.(selamat ker?ntah.x tahu la aku).Mse mle2 aku bertanding aritu,aku tergagap2 atas pentas dan mase mengundi,aku cume dapat 90undian jer..kesian kan aku?mmg kesian pn..aku mngis la jgk sebab dpt undian yang paling sikit berbanding rumate aku sendri..actually,die pon bertanding gak p die pnyer undian dapatla dlm 147undian sdgkn aku?huhu..sdey beb.p xpela,atleast aku de gak jawatan dalam kolej ni..pape pon,xde la aku ssh blkng ari..hehhe..
skrg sjk2 dh dh jd senior ni,assgment pon berlambak2..satu pn x wat lg.padahal lg 2 mggu je nk antar.tapi,akn ku usahakan shgga aku berjaya..go go chaiyok..huhu..
ermmm....sbnrnyer tujuan aku wat tajuk 'starting the new life' ni sbnrnyer smpena dri aku yg kembali single.kenapa?sb mse 1/6/2010 tepat kol 6.24pm(aku agak2 jer) die aka farhan tinggalkan aku.kenapa die tinggalkan aku?die kata aku ngn die dh xley nk sehaluan lg ngn aku or sng aku yg xley sehaluan ngn die.mule2 mmg sdey p lps 2 mak ckp knp aku nk kt org yg sllu skitkn aty aku,ske pukul aku dan banyak lagi la.x dinafikan aku mmg sygkn die lg p pe yg aku ley wt?aku xmampu nk lwn takdir.then,aku cube tuk luperkan die walaupon sbnrnyer aku xbley nk lupekan die..yela,lame 2 aku kapel ngn die..tibe2 clash cmtu jer.nasib baik aku de kawan yang mmhmi cm dauz ngn dewi.rsenyer lau dorg xde,aku ley jd gler kot..p sekejap je la gler aku 2..hehehe.skrg ni status aku single p aku ltkkn x available sb aku cm xpcye ngn kapel2 ni.aku takut t bile aku dh mule syg kt llki 2,die lak yg tgglkn aku(lau aku yg tgglkn die,2 lain cite k).kisah cinta aku ngn farhan terkubur cmtu jer.kdg2 aku jeles bile tgok org lain dating,dpt call dari pkwe p aku?habuk pn tarak..sedey seyh....

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^