My Fellow Followers

Wednesday, August 4, 2010

Amer....

Assalamualaikum...Klau sblum nie aku sllu bnyk membebel tntg perkara2 yg aku rse xpnting(xpnting ker?).Skrg ni aku terlintas tuk citekn pd korg tntg adik2 beradikku..Mmg dh sdia mklum aku ank kedua dri 6 beradik.Tp yg utamanyer aku bkn nk cite sal dri aku sgt p sal adik aku.Ya,adik aku yg kecik skli.Amer namanyer.Amer dilahirkan pd 17 April 2007(yg due nyer sptotnyer 21 April tp awl 3 ari).entah knp aku sllu teringatkn die sejak akhir2 nie. Bile aku call mak aku,nk ckp ngn adik,die lak xnk.Mcm2 alsn die bg(huhuhu..dh pndai dh die skrg). P pape pn, aku ttp nk ckp ngn die gk wlwpn die xnk ckp.huhu.. Aku rindu kt die..Sllu aku egt kt die..Dielah pengarang jantung aku ngn keluarga aku.Klau die xde,tah pe la jd ngn kitorng..Mesti jd sasau sb rindukn die,lbh2 lg mak aku.Yela,die yg melahirkan mstilah mak lbh rsa lau apa2 jd kt amer..Kasih ibu kn smpai ke syurga.
Alhamdulillah..td lps mgrib aku ada call mak n dptla jgk ckp ngn amer wlwpn skjp.Die tgh mkn n bile aku tnye makan pe die ckp mkn megi..Alahai kesian plak dkt syg aku 2.Akk die sndrik pn mkn megi gak(lau mls nk beli nasik).Tapi adtla,aku duk blaja lg.Mak xde nk tlong mskkn xmcm kt umah yg sntiasa dihidangkan lauk hasil air tangan mak..huhuhu..
Aku sertakan video yang aku hasilkan td(sumenya gara2 rndukn amer).Video ni saja aku hasilkan tuk tatapan aku bile rindukan amer.

1 comment:

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^