My Fellow Followers

Wednesday, November 10, 2010

exam??peperiksaan??argh...help!!!

aku bnci exam...bile exam je aku kena study.bile study je aku exam..hhahaha..tapi biasanya bila exam aku suke study last2 minit.Dari sekolah lg smpailah aku dh msuk U ni,aku suke study last minit. Lau ikutkan mmgla xelok bile study last minit tp haish...tahla.Dah habit aku kot.
Org lain study xkire masa.Cam rumate aku,die study xkire masa.Asalkan de masa, die study.Aku lak suke study bile malam.2 lg sng nk masuk kot(bg aku la).Bile malam ni la otak aku boleh berfungsi sebaik mungkin.hehe.Bile dh nk exam ni la aku teringat masa mule2 aku amek dulu.Mmg jarangla nk tgok muke aku ni study.Payah bebenor la makayah aku nk tgok aku study.CUme bile dh besor cket n dh pndai pikir, barula aku nk study.P biasela,malam jgkla pilihan aku tuk study.Malam kn sunyi so xdelah aku kena kacau ke apa ke.heheh..

So,2 all my fwen n adik2 yg bakal menduduki exam xkirela exam pe pn.Exam jpj pn kire exam gak kn,aku doakan korang yang terbaik n success sokmo..행운을 빌어요. semoga kite sume dpt result yg gempak tahap gaban..yeay!!


No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^