My Fellow Followers

Friday, April 1, 2011

Ttatatatatatatatatata---->stokin saya ilang

Assalamualaikum..
Video di bawah adalah sesi interview di antara Mike (bkn nama sbnr) dengan Danny (pun bkn nama sbnr).
*aku rembat dalam fesbuk kawan aku tadi*

video


Mike meng'interview' Danny setelah Danny merepot mengenai kehilangan stokinnya.

Mike :: Camne stokin ko buley ilang?
Danny :: Aku pun tak tahu. Tengok2 dah ilang. (smbil mengangkat kaki)
Mike :: Bile ko rasa stokin ko ilang? Ko de syak sape2 ker? Ntah2 Joley (anjing dorang) yang rembat stokin ko.
Danny :: Aku tak rasa Joley yang rembat stokin aku. Aku nak stokin aku balik (angkat kaki)
Mike :: Abis kalau bukan Joley, sape yang ko syak dalam kes rembatan stokin ko nie?
Danny :: (Ketawa)
Mike :: Aku tanya ko ketawa pulak. Sekali aku cepuk karang. 
Danny :: Ala, jangan lah marah. Aku memain la.
Mike :: Camne aku tak marah. Ko panggil aku siasat kes ko tapi ko memain.
Danny :: Aku tak memain. Memang betul stokin aku ilang. Tengok  nie kaki aku sebelah takde stokin.
Mike :: Aku rasa mak salah letak sebab tue stokin ko takde sebelah.
Danny :: Tak2. Tadi ader jewk aku pakai. Lepas bangun tido tadi terus ilang stokin aku sebelah.
Mike :: Ko xde saksi masa kejadian ker?
Danny :: (Ketawa)
Mike :: (Dah mula fedup dengan Danny)
Danny :: Aish, aku tak tahu la Mike sape yang rembat stokin kesayangan aku tue.
Mike :: Masalah ko serius nie. Ish3. Takkan lah takde sape2 yang ko syak kowt? Cepat lah, aku banyak keje lain nak buat nie.
Danny :: Aku tak syak sape2 pun. Aku tak tahu camne ley ilang. Ker aku tido ganas sangat kowt tue sebab stokin aku tertanggal.
Mike :: Yela tue, aku lau tido ngan ko pun kena tendang ngan ko. Ganas giler budak nie lau tido. Mak, jangan suruh saya tido sebelah dia nie ye.
Danny :: Mana ader. Ko nie wat malu aku la. Ko nie nak tolong aku carik stokin aku ke tak?
Mike :: Nak tolong camne, aku tanya ko de syak sape tak ko kata takde.
Danny :: Dah memang aku tak syak sape2. Mana aku nak tahu. Dah la, biarlah aku tunggu ayah beli stokin baru tuk aku jewk nanti.
Mike :: (o.o) Kan bagus lau ko cakap macam tue awal2 kat aku. Wat abis masa aku jewk layan ko nie.


Mengikut firasat korang la an, pe la gamaknyer dak dua orang nie dok bebelkan? Lawak tau, ley ilang stress aku layan video nie.


2 comments:

  1. hahahahha.... tataatattataa... haa, reply

    ReplyDelete
  2. @trigy :: tattatatatataa,,,ntah...XD

    ReplyDelete

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^