My Fellow Followers

Monday, April 11, 2011

Akhirnya,,,saya berjaya lupakan awak~~~

Assalamualaikum..

Update sekejap.
Pejam celik, pejam celik..
Rupanya dah 2 tahun 3 bulan Yun tanpa seorang boipren disisi.
Camne cara Yun melupakan si dia? Yang penting, bukan cam dak Virusz punya tips yang tah pape tue.
Sorry Virusz.


Untuk permulaan, sememangnya sangat perit nak lupa.
Yela..1st love kowt.
Cara Yun bertahan selama nie cukup simple.

  • Tahun pertama, semua barang-barang yang si dia bagi kat Yun, Yun jauhkan dari pandangan Yun. Teddy Bear yang dia bagi masa birthday Yun dulu Yun bagi pada adik Amer sebab Yun tahu semua barang yang ada pada adik mesti jahanam. Cincin couple kitorang Yun dah lupa mana pergi. Hilang lah tue namanyer. Takpun, korang pulangkan balik. Lau dia taknak, gi jual. Untung boleh jual,dapat duit.hehehe
  • Yun delete no phone die. Yun jenis yang bile dah delete sesuatu nombor tue n tibe2 nombor tue mncul, Yun xlayan. Tak kuasa aku.
  • Jangan sesekali simpan gambar bekas kekasih. Kalau ader, sila la buang. Taknak buang, pulangkan balik. Jangan pulak gi guna2 lak. Mati orang tue, jadi kes polis pulak.
  • Sibukkan diri. Benda nie lah yang Yun selalu buat. Yun akan sibukkan diri walaupun takde bende yang nak disibukkan. Tak kisahla janji dapat lupakan die.
  • Jangan duduk sensorang. Hak nie sangat2 perlu dielakkan. If duduk sensorang, lepas tue mulalah nak teringat kat die. Dush! Syuh3, p main jauh!
  • Yang paling penting, benda yang selalu mak ingatkan kat Yun, banyakkan berdoa pada Allah supaya dipertemukan dengan seseorang yang sesuai untuk kita.
See, simple kan? Bukan susah mana pun. Tapi, adat lah. Kadang2 Yun teringat gak but once Yun teringat, Yun akan call along or mak. Then, dengarlah bebelan yang maha power daripada mereka berdua. Lepas tue, hilang sendiri.




Sekarang, nie lah 'boyfriend' merangkap bodyguard Yun tiap kali Yun balik rumah.
Pada yang tahu mamat nie sape, dorang tahu tapi pada yang tak tahu and tanya die nie sape, Yun akan cakap, "Nie boipren baru aku"
Biarpun Yun tahu, die mesti mengamuk lau Yun cakap macam tue.;p
Pedulik hapa aku, janji aku nampak cam de boipren tiap kali kuar ngan die.

p/s: yang tak bestnyer kua dengan die nie, selalu Yun yang kuar duit.(-.-")


2 comments:

  1. alamak cik yun jiwan la..keh3...xremaja la cik yun..hahahaah

    ReplyDelete

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^