My Fellow Followers

Friday, March 25, 2011

Contest :: Adik beradikku yang cute~~


Assalamualaikum, Ni hao, annyeong, hi, salam perpaduan, salam 1 Malaysia and salam 'Earth Hour'. I'm joined contest again and now it from mr.budak kampung. This is his first time so why not if we ramai2 support him right? (there,my rojak bi-bm).

So, my picture yang nak dipertaruhkan ialah
----------
---------
--------
-------
------
-----
----
---
--
-

Picture taken on Hari Raya 2010

Cute tak kami? cute kan?hehehe... Y yun pilih picture nie? This picture so memorable sangat2 because time nie lah kami 6 beradik dapat berkumpul. My two sisters at Negeri Sembilan while the other sister at Melaka and for my self at Sarawak. So, time nie aje lah dapat berkumpul.

And now, for tagging. Simple. Korang baca entri nie so automatically korang ditag...hehehhe..



No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^