My Fellow Followers

Wednesday, March 2, 2011

Bersyukur Sebab Tak CHANTEK

Di sini, ari nie.. Rabu, 2/3/2011.. aku nak berkongsi sesuatu dengan kamoo semua. Nampak entri di atas? "Bersyukur Sebab Tak CHANTEK". Kawan aku tag name kat FB untuk tajuk nie so, tak salah kan if aku nak sharing dengan kamoo semua. Lagipun, sharing is caring ma..

Kerana saya TAK CHANTEK...
Saya tak jadi mangsa gangguan lelaki2 yang rosak akhlak..
Kerana saya TAK CHANTEK...
Saya dapat pelihara diri saya drpd pandangan bernafsu lelaki yang tak menjaga pandangannya..
Kerana saya TAK CHANTEK...
Saya selamat drpd senjata iblis mencairkan iman lelaki..
Kerana saya TAK CHANTEK...
Saya tak dapat fitanah dan cemburu perempuan2 lain..
Kerana saya TAK CHANTEK...
Saya tak mengharapkan pujian daripada mana2 lelaki dan perempuan, dan kerana saya TAK CHANTEK, akhirnya saya menemui insan yang mencintai saya seadanya.
Paling penting, kerana saya TAK CHANTEK...
Saya sentiasa mencuba menjadi CHANTEK pada pandanganNya. CHANTEK pada manusia bukanlah apa2.



p/s: Cantik luaran saja tak gune jugak. If luar cantik tapi dalaman hancuss, tak bawa kemana2 sangat pun.

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^