My Fellow Followers

Thursday, March 3, 2011

Chantek Num Ko Yun.. Num? O.o



Hua,,,,,sangat2 berterima kasih kepada kawanku yang sudi menjadikan angka pageview aku straight num sama. 2222,,MySpace
Memula aku tak faham pe yang die maksudkan dengan chantik num aku. Then, die suh aku on balik Miss Blueky aku nie and open blog aku. Then,,,,PUFF! 2222. No wonder lah die cakap cantik. Sebab, memang feveret die num 2. Feveret num aku 5 bukan 2 cik Lyana oi.(=.=).

Tapi, takpelah. Nanti sampai gak angka 5555. Cuma tak tahu lah bile sampai angka tue. Jumlah folower aku pun dah bertambah dari 28 ke 33 orang. Alhamdulillah,,,berkat join segmen abg Ben.MySpace
Seronok sebenarnyer bile ramai kawan nie. See, that means aku bukan lah sesombong yang dorang cakap. Walaupun cume kenal dalam dunia blog, mereka masih sudi berkawan dengan aku. Terharunyer ai,,,MySpace

"Udah2 ler tue,,,baik kau study. Bukan next week de midterm ker?"
"Errk? hehehe...okay2."

Okay, geng..got to go dulu. ZaSSsssss!!!


No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^