My Fellow Followers

Friday, March 4, 2011

New Story for Asianfanfics.com (^_*)


Ba ba cak!!
Luper nak bagitahu dekat kengkawan blogger nie.
Selain daripada wat keje2 blogwalking and updating blog, aku gak aktif mem'publish' storyline aku kat sini.
Disebabkan minat aku yang 'over' sangat pada cerita Korea, tambahan lagi aku nie ader bakat menulis (pasan sungguh) so tercetuslah beberapa storyline yang macam korang nampak kat sidebar sebelah kiri korang nie.

"3 Boys Over 1 Girl" merupakan hasil karya aku yang terbaru. Baru jewk dapat idea nie malam tadi, tue yang aku terus mem'publish'. So, pada sesape yang peminat tegar cite2 Korea cam aku nie, sila lah read story2 aku nie yer. Tiada paksaan pun. Lau nak baca, baca. Taknak, takpe. Sebab aku tak rugi apa pun. Aku menulis untuk kegembiraan aku. Dalam storyline nie, aku letak watak2 macam Lee Sungmin, Choi Minho, Lee Hongki and Song Hye Gyo.



p/s: Aku letak dak lelaki 3orang nie sebab aku kan minat dorang.;p


1 comment:

  1. saya da follow balik awak...thanks tau..siap dapat lucky number 111 lagi...wee~~(^___^)

    ReplyDelete

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^