My Fellow Followers

Tuesday, March 1, 2011

대한민국..hwaiting \(^_^)/----> International Studies

K.O.R.E.A daehanminguk hwaiting!
K.O.R.E.A taegeukjeonsa LET'S GO!

Semangat aku nak 'menerjah' ke KOREA makin tinggi gara2 pengaruh Encik Fik. Wah,Encik Fik...shaye sayang kamooo lebih la camnie;p.  Kenapa? You guys tengok la sendiri then baru ley faham pe yang aku aser nie.


INTERNATIONAL STUDIES...memula aku tak suke course ni but then after aku dipengaruh oleh kawan aku yang giler minat kat cite Korea, tibe2 muncul critical thinking aku.



Aku terus jatuh cinta kat course nie sebab... banyak sebabnyer. Macam2 aku ley tahu. Kire tak delah aku nie bodoh sangat sampai tak tahu per yang jadi kat dunia nie. Macam kes MUBARAK ngn GADDAFI tue aku rase baik tembak jewk dorang dua tue. Menyusahkan rakyat jewk. 

Tapi, bile pikir2 balik, kes yang berlaku kat Mesir tak mustahil akan berlaku kat UNIMAS cume sekarang keadaan masih terkawal but tengok ar t bile mahasiswa/i dah mula tunjuk tak puashati especially tentang perlantikan YDP MPP yang baru nie. Tibe2 lari tajuk pulak. Argh, suke ati ar.;p



No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^