My Fellow Followers

Wednesday, March 2, 2011

Shaye tak sombong ler!!

Kalau korang de bace entri nie, korang akan faham pe yang aku rasa.
Ya Allah, seriously saying aku tak SOMBONG!
Orang yang tak kenal aku jewk yang cakap aku camtu.



Tolonglah, aku dah tak tahu camne nak buang persepsi orang yang mengatakan aku SOMBONG.
Aku tak reti nak menggedik macam sesetengah perempuan kat luar sana. Sorry, aku tak maksudkan semua perempuan tue gedik. 
Aku dah cuba menjadi seramah yang buleh tapi still orang label aku sebagai the arrogant person.
Aku sedih and kadang2 aku menangis sensorang bile orang kata aku macam tue.

Is it because aku jenis yang after class terus balik bilik and duk terperuk kat dalam bilik tak kuar2?
Lau kuar pun just to buy food or gi bilik kawan aku tuk print assignment.


No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^