My Fellow Followers

Thursday, February 10, 2011

100211-Shaye Tak Sombong!!!

Seriously, aku tak faham kenapa people label me as arrogant person. Aniyo!, I'm not that kind of person.>.<... Aku nka tegur korang semua tapi aku tak tahu nak mula dari mana. Karang silap tegur, lain pulak jadinya. If korang nak tahu, aku ni pendiam orangnya kecuali dengan orang yang aku dah kenal lah. Lau orang yang aku dah kenal, jangan haraplah aku nak diam melainkan aku takde mood nak cakap pape.hehehe

Tegur2 lah aku nie if korang terserempak or selisih. Aku nie agak susah sikit nak senyum if orang tak senyum kat aku (sebab tue ker korang label aku sombong?). Ada sorang hamba Allah bagitahu aku yang aku nie kelakar walaupun aku tak pasti tang mana yang funny about me dan disebabkan label yang korang bagi pada aku, aku wat survey kat semua kawan2 aku. Aku tanya dorang and jawapan yang aku terima pelbagai. Ada yang cakap aku sebelum kenal, memang nampak sombong but once they got chance to know me, dorang classified aku sebagai a person who can change my mood based on the situation.

But, I have to admit aku tak ramai close friend except for dua tiga orang yang aku betol2 rapat lah.Mereka nie lah yang tahu camne personaliti aku baik dalaman dan luaran. If aku dalam kesulitan or anything, dorang nie lah yang aku cari selepas keluarga aku sendiri. Korang kalau belum kenal aku, baik belajar kenal aku sebelum boleh cakap aku nie sombong. Tagline aku 'SHAYE TAK SOMBONG.'

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^