My Fellow Followers

Monday, February 14, 2011

*Shaye dah xsuke Kamooo*

Monday morning yang sgt mengantuk. Got class on 8am but aku ley lenggang mak limah smbil2 nyanyi2 lagu kesukaan aku "Beautiful Girl" sang by B2ST. ^^. Whoa, aku bukan nak cite sal dak B2ST or mak limah (jauh sekali). Ingat tak, aku de wat entri sal stalking klon Kamal Adli? Ha, skunk pn cite sal die p bukan nak praise die ke pe. Aku nak wat pengumuman yang aku dah xsuke die lg. hohohoo..


It true, I used to admiring him before but oleh kerana ada perkara yang agak2 xbesh nak kongsi ngan korang kat cnie, aku amek keputusan utk benti men'stalking' die. But, apa pun Kamal Adli tetap pojaan atiku cume klon die jewk aku xsuke. Huh! name pun klon kan? Lg besh yang real..kikikiki..

Mule2 kan, aku agak2 terkilan ar gak sebab terpaksa benti 'stalking' die then aku ckp kat rumate aku, si Kayisyah tue::

"Sebab shaye nie cute and die tue nsem sb tue lah xley sme2.hehehehe" 


Errkk,,knp nk besarkan word 'cute' tue? suke ati aku ar, blog aku kowt.;p

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^