My Fellow Followers

Wednesday, February 23, 2011

CAUTION!!! Your blog may contains MALWARE!

MALWARE?
What's that? Ha, di sini aku nak bagitahu anda semua termasuklah aku sekali.
Malware adlh singkatan untuk malicious software iaitu software yg direka untuk meng'access' sistem komputer tanpa kebenaran tuan punya komputer tue la.

Malware ni gak merangkumi kesemua jenis virus komputer mcm worms, trojan, spyware, dishonest adware, scareware, crimeware dan semua virus yg buley menyebabkan komputer, laptop, notebook kesayangan korang terpaksa dihantar ke 'hospital'.

Why did I told you this for?
Ini adalah kerana.... Aku hampir2 sahaja menjadi mangsa kepada virus nie.
Aku ngah blogwalking kat one of my friend's blog when suddenly kuar benda nie.

------
-----
----
---
--
-

Her blog contains Malware and my computer might catch a virus if I still visits hers.
Aku pn xpasti mana die dapat virus nie. If de sesape yg buley bgthu aku how to throw away this virus from her blog, please bgthu k?
Sangat2 mengharapkan bantuan anda semua.
Takde sesape yang nak komputer kesayangan 'dimakan' virus2 nie sume kan?
So, take care of your blog from this malicious software.
Sekian, berita melaporkan. Peace no war. (^,^)V




No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^