My Fellow Followers

Sunday, February 13, 2011

Nikmat lepas TENSION-----> Nuffnang----->Heartbeat ^^

Yeay!!!! Finally, at last I finished my slide on International Politics of Asia Pacific. \(^o^)/. After a day I'm struggle with this task and here. Myself, Kimi Yun has finally finish her slide show. Hilang semua ke'TENSION'an aku gara2 nak siapkan kerja nie punya pasal. Hohoho

Okay lah, korang perasan tak dalam blog aku nie de iklan len selain iklan dak Nuffnang nie? Hahaha..nie iklan dak Heartbeat. Saje2 nak memberatkan blog aku ngan iklan2 dari dorang nie (ada udang di sebalik mee sebenarnya ;p).

Lau korang nak join Heartbeat nie,buley2 dipersilakan. Bak kata pakcik aku 'The more the meriah'.;p.. Dun worry if korang yang ada iklan Nuffnang tue sebab iklan dari Heartbeat nie takkan menjejaskan Nuffnang (dun ask me why sebab aku bukan kaunter pertanyaan).

Camne nak join Heartbeat? Simple as ABC,123,alifbata. Korang klik kat Heartbeat and then ikot arahan kat situ. Lepas tue, copy ler code and paste kat dalam blog korang (dun worry sebab tak kire plagiat pun). Okay? senang kan? So, rajin2 kan lah jari tue meng'klik' iklan2 cik Kimi yew.^^

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^