My Fellow Followers

Saturday, February 12, 2011

*I'm not STALKING you, I'm just ADMIRING you---->Kamal Adli*

just looking at you from far is enough for me
Who's stalks me?? Mianhae, I'm just admiring you from far. ^^. I have someone who I admire most. Actually, aku dah lame perhatikan 'dia' but just biasa2 jewk cuma lately agak bertambah perhatian aku kat die.hehe. Sape die? Oppss,,,top secret of mine. Mana buley bagitahu korang p siyesly saying muke dia de iras2 mamat Kamal Adli tue (bg aku ler kan).

kamal adli,nsem x p cumel..hehehe

Ada persatuan stalking tak kat mana2? If ada, aku nak join..kekeke. I don't know why but aku bukan stalking dia. Camne nak stalking if jarang nampak so aku ley di 'consider' sebagai peminat rahsia dia. Wah, beruntung kau sebab aku minat kau dalam rahsia tau. Aku nie susah cket nak suka2 kat orang nie. Tahniah, klon Kamal Adli..^^


Sangat2 setuju dengan tagline nie; 'SOME CALL IT STALKING, I CALL IT 'LOVE''.Tapi aku bukan bercinta ye, para bloggers sekalian. Belum masa aku nak bercinta kembali (cewah! hahahah). Minat takpe kan? So, aku minat je la. ^^. Noemu2 joha^^.

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^