My Fellow Followers

Tuesday, February 22, 2011

*Contest Siapa Lagi Kacak?! Aku atau Kau:))*

Cak Bah!!! ^_*
My best fwen,onet wat contest nie..
So, tergerak lak nak meng'join' plus memenuhkan contest die.kikiki
Dah lme contest nie sbnrnyer p arinie bwu nk join.
Takpe la, lambat lagi kowt tarikh tutupnyer, 25 Mac. (cam ku tahu jewk tarikh nie.kikiki)


klik sini yer

Gambar apa yg aku rasa kacak ek? Jap, nak pi selongkar album aku dlu..
Ha, jumpe pn.. Hope this picture will bring luck to me to win this contest ye cik onet.kikiki..^^V


Kacak an aku? Well, I dh agak dah..Hahahaha
Giler masuk bakul angkat sdrik (suke ati aku ler, tak suruh pn korang angkat.;p)
Gambar nie bile ek aku amek? Jap, nk pk..
Erm.... Ha, dh ingat.
Gambar nie lau tak silap masa Program Gema Aidilfitri 2010.
Sangat2 membawa kenangan time nie sb masa nie lah persahabatan yg terputus kembali bertaut.
Aku bersyukur sb program nie menyatukan kembali aku dgn kwn aku tue.
Isk...isk..isk...sdey jap. (chop2,nie bkn contest nangis2 ler)

Maaf, ter'emo jap.hehehe..
Okay, have a look who gonna be my target to accomplish my mission.

----------
---------
-------
-------
------
-----
----
---
--
-


Dengan ucapan, "Wey, Korunk! Aku tag korunk nie. Tak reti2 ker nak join skli contest nie. Peace no WAR (^_^)V"



No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^