My Fellow Followers

Tuesday, February 15, 2011

NO!!!!! Krisis air bakal berlaku =.=

Andwae!!!! Tomorrow semua warga Seroja yg amat2 lah aku sygi nie (erkk,syg ke?) bakal xmndi gi kelas. Yuck! buchuk ini org.;p. Pagi tadi rumate kesayangan aku merangkap PA aku (hehehehe;p) bgtau esok bekalan air ngan letrik xde for the whole day sb dorang nak membaikpulih (tah pe yg nk dibaikpulih pn aku xtahu). Mwo? the whole day? Abis lah aku. Tak dapat lah aku nak ber'blogwalking' esok. Pasti aku akan merindui kalian. Ahaks..;p


Tak pulak aku dibgtau pukul bpe air start xde. So, sblom pape berlaku aku dgn bgganya mengangkut air dari bilik air sampai kt bilik. Nasib bilik cik Kimi dekat ngn toilet, so xde la air tue org kata membazir an2??hehehe. Hilang jp keayuan cik Kimi agkt air td. Mujur xpkai kain batik, if tak; mau terlucut kain aku tue. Opppsss....hohohoho


My class tomorrow started at 8am. So, subuh2 lg aku kena bangun n mandi. Selalu pas Subuh tdo balik. (-.-) . P mulai esok (esok jewk), aku bangun subuh, mndi pstu lau nk tdo, agk2 buley x? Hurmm...eh,suke ati aku la..kikikiki. Actually, lau air xde aku ley tahan lg aslkn ckup nk wt wudhuk n phm2 jewk la. But, if xde letrik... mau sasau aku dibuatnyer. Panas 1 hal, xley on9 satu hal. Arghhh....NAN SHIRO!! (+.+).

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^