My Fellow Followers

Wednesday, February 16, 2011

*Sudoku; Playing with Number ^^*

Aucak!! ^^,
Hye korang2, aku syg giler ar kat kolej aku nie. Mase balik kolej tengahari tadi, aku pasan sume bekalan air dan letrik dah ada. ^^ Knp? Kan smlm aku de citer sal krisis air ngn letrik yan kitorang alami arinie sb proses baikpulih. MWO? tak ingat? Ayark! jatuh kerusi aku dibuatnyer. Xpe2, baca balik kat sini k?

 Tapi, aku bkn nk cite sal krisis air pe tah lagi sal kolej aku nie. Aku nak cite sal SUDOKU. Ha, korang tahu x sudoku tue hape? Yang penting bukan sejenis makanan ye anak2.;p

sudoku tahap median
sudoku tahap 'hard'. Agk amek mse utk aku selesaikan berbeza dgn median.

Pasal per tibe2 aku nk cite sal game nie? Sebab, aku boring. Lepas siapkan esemen aku yg bertajuk 'feminism theory' nie, aku layan ar jap game sudoku kat nset aku dan....nie yg bgga nk bgthu nie. I defeated my own record!! \(^o^)/..Korang xsuke ker?-------> Pedulik hapa aku, janji cik Kimi happy.hohohoho.

Aku starting suke main game nie masa aku keje jadi cashier  pas STPM dulu. Boring sb xde customer, aku cabut g kedai buku at sebelah beli buku sudoku nie jp (nsb la bos aku xpasan aku cabut.kikikiki). So, keje aku lau xde customer nie lah die. Dulu masa form6 aku belajar dari member kepada ex aku. Normally kan yg expert main game nie dak Cina so aku sllu merayap gi kelas ex aku belaja sudoku nie coz kelas aku xde dak Cina. Selepas beberapa hari cuba, aku dh expert sudoku (ex aku pn jeles sb die xreti cmne nk main;p)

Sekarang, if aku bosan aku layan game nie jap. Atleast, hilang jugak lah boring aku walaupun sekejap. Okay ar bloggers, aku nak sambung sudoku aku. Bye, adios, cik Kimi berambus.^^

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^