My Fellow Followers

Saturday, February 12, 2011

Jangan amek hak shaye!!!:(

"Nape awak selalu amek hak shaye? Pe salah shaye? Tolong jangan amek dari shaye. Tue shaye punye. Jebal, tolong kembalikan semula hak shaye. :("

Arghhhh!! What is wrong with me? I really hate prowler. Seriously, I hate HER even though she is my FRIEND.   Waeyo? Kenapa mesti aku jugak yang ko nak kenakan? Dah takde orang lain ke? Kau da ader sumenyer kenapa nak amek sume yang aku suke? Okay, fine. Aku mungkin tak sehebat kau tapi aku bukan PERAMPAS seperti KAU. Kau berjaya 'menjatuhkan' mutiara2 jernih dari mata aku malam nie. TAHNIAH!

Aku tak mampu nak berkata pape sebab aku anggap kau kawan aku. Kau nak sangat kan 'hak' aku tue? Ambik lah, ko jagai lah 'hak' aku tue sebaik mungkin. Tapi satu jewk aku nak bagitahu, andai suatu hari nanti perkara yang sama berlaku pada kau; Don't come to me with your red eyes and asking for my shoulder for you to cry on to. I'm not going to give my shoulder to prowler.

awk tahu sumenyer p awk ttp nak rmps gak.

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^