My Fellow Followers

Saturday, February 19, 2011

Beauty of the scene.(^^,)Y

Huargggghhhhh....opps, menguap xttup mulut pulak.. Entri arinie? Entahlah, xde pe nk kongsi sgt sbnrnyer sb mmg xde pe nk dkgsi cume gmbr kt bwh nie aje lah yg aku nk tnjuk kt korg. Nk tgok,tgok. Xnk pn kne tgok gak.. Cewah, men pakse2 lak an.. Hehehehe.

Gambr nie aku amek mse ari rabu aritu, de senggang so aku ngn dak Kayisyah jog ar sekitar padang kawad tue and tibe2 mata aku terpandang pokok nie. Chantek kowt aku nengoknyer. Terpikir pasal pe sblom nie aku xpasan pn pkok nie kt c2? Mgkin sb aku jrg jog sgt kowt. Wah...kntoi sdh cik Kimi mls jog.;p

Subhanallah..aku nmpk pelbagai imej dari pokok tue (wlwpn aku bkn dak seni). Aku nmpk cm org pn ader. Chantek kn? Xnk ckp byk r,ko tgok n nilai sdrik k. Tata, cik Kimi nk berambus dulu..Ngantok..Nite  ^^


No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^