My Fellow Followers

Saturday, February 12, 2011

*Xtvt MENGAIS di Dalam CAIS..;p*

keadaan dalam CAIS. Pelik,nape xramai orang ek?
Arinie ari To-yoil (Sabtu) dan aku tak tahu nak watpe. Pagi2 aku celik bijik mata, rumate aku si Kaiyisyah tue dah hilang. Aku buley carik die sampai kat tempat basuh baju (kowt2 la die ngah membasuh ke kan) tapi lepas tue baru aku teringat. Arinie, die ngan geng2 Social Work die ader program kat Rumah Kanak2 kat Seri Aman. Patut ler aku carik tak jumpa ;p. So, after doing my morning tasks aku bersiap nak ke Cais sebab de discussion utk subjek Social Inquiry.


Group members aku. Selepas berdiskusi dan bergelak ketawa (walaupun dalam library), akhirnya kami bercadang nak wat teori feminism utk presentation kitorang nanti. Tapi kan, aku rasa lebih banyak cerita bende lain daripada bincang apa bende feminism tue. Ha, yang korang nampak ade iklan nuffnang tue kan Miss Blueky aku ar tue,hehhee.;p. Masa tue, aku ngah godek2 blog Kucing Utara. Sangat best sebab all about CATS..\(^_^)/ .Aku suke kucing sgt2 p kucing kesayangan aku mati sebab kena langgar.huhuu. Thanks yer en.Kucing Utara.^^

If korang nak tengok story sal kucing2, jenguk2 lah kat link die k? http://kucingutara.blogspot.com

orang carik maklumat, aku duk godek2 blog..^^
Aku bukan tak carik maklumat p mase nie, aku tunggu kawan aku sorang tue 'copy' kan extra info sebelum 'terbang' masuk dalam Miss Blueky aku nie. Blog yang terpampang tue blog aku nyer.hehehe. Lepas dah setel sume, baru ler aku gerak balik dalam kol 1 sebab member aku nie dengan confidentnyer bagitahu ada bas kol1 tapi last2? Sejam kitorang tunggu kat bus stand sebab bas cuma ader kol2. Sampai bilik jewk, lepas makan and solat aku terus BAM! Tedah kamek oh...huhuhu..

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^