My Fellow Followers

Monday, February 7, 2011

070211-Don't tell me it comes again


Kenapa baru sekarang? Selepas dua tahun aku sendirian baru kau nak tunjuk belas simpati kau kat aku? Hello, sorry okay, I'm not a girl who so easily kneel before you. I'm not that anymore. Kau suka suka nak pergi dari hidup aku dulu dan sekarang? Kau nak merangkak balik kat aku? Aku akan cakap."Sudah lah, just leave me alone. I'm happy without you by myside."

Aku lahir sensorang dan mati esok pun sensorang jugak. Memangla Allah dah tetapkan semua makhlukNya berpasang pasangan but doesn't mean my soul mate is YOU! Dulu, aku banyak menangis sebab kau tapi apa kau buat? Kau tolak aku ke tepi. Kau hina aku macam lah aku nie Perempuan, Isteri dan ... Ah, tiada lagi maaf bagimu. Eh, cop cop cop. Tak baik if tak memaafkan. Okaylah, aku memang dah lama maafkan but to accept you in my life back; SO SORRY, I CAN'T. Jahat ker aku pada kau? Aku rasa jawapannya TAK. KAU LAGI JAHAT DARI AKU. 


Don't tell me it comes again. Yes, I have to admitted that I can't completely varnished all your memories. I mean our memories. Tipu if aku cakap aku tak rasa pape bila kau ucapkan kata kata tue semalam tapi kenapa aku tak boley terima kau? Tiap kali kau ucapkan kata kata tue, aku mesti teringat apa yang kau pernah buat kat aku dulu. Sakit dowh, aku masih ingat setiap makian perempuan tue. Sakit tau tak. Aku dah malas nak fikir pasal kau lagi. Aku nak hidup aku yang dulu. Mungkin disebabkan tue la berat badan aku bukan menurun tapi makin NAIK sampai aku sendiri pelik kenapa buley naik? Orang cakap bila berat badan naik, maknanyer tengah BAHAGIA tapi aku rasa biase jewk. I have to do something about my weight. It getting more and more and I don't want that. From now on, I have to learned how to manage my meal properly.*wait; as if I'm a eater before. Tak kisah lah, the most importance here is,DON'T TELL ME IT COMES AGAIN.



No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^