My Fellow Followers

Monday, February 28, 2011

Sejam Kami Tunggu Tau!



Sesape pn mseti akan marah bile orang lain yang pesan dulu tapi pesanan orang lain yang siap dulu.
ARGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!
Sejam aku tunggu aku punyer order.
Then, bile aku tanya.. eh2, buley die wat muke cute depan aku?
Serasa macam nak hempuk kepala die ngan bekas sos tue.

Agak2 la kalau nak bias pun kan?
Aku sampai dulu kowt then aku tang order dulu.
Tup2, orang lain pulak yang dapat dulu.
Takpe2, aku xkan laporkan hal nie kat pihak atasan.
If ikot ati yang tengah marah masa tue, mau aku tarik tangan dak Kaiyisyah tue naik bilik.
Pakal jewk die tengah lapar.

 이게 싫어!

p/s: Aku bukan sengaja nak marah p setiap org de tahap kesabaranyer per. Tak puas ati? Mey ar, cakap depan2 ngan aku.

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^