My Fellow Followers

Saturday, February 26, 2011

I'm Half Malaysian,,,,Half Korean,,,어떻게?

Believe it or not..
My 1st trial of Kimbap.... Licin wa cakap lu..;p
I can't believe it either..kikikiki...

Okay, cut it out.
Now, my new entry is not talking about my Kimbap.
Arinie nak bagitahu I'm proud to be Malaysian and Korean as well.;p
*ceh,baru wat Kimbap tros ngaku rakyat Korea. Daa..suke ati ler.

I am Malaysia because my parent were Malaysian and I'm born here.
But, at the same time I'm adore Korean people.


Why(왜)? Semuanya bermula dengan K-pop.
K-pop lah yg menguatkan semangat aku utk belaja budaya even tulisan mereka.
And now, aku boleh baca tulisan mereka(but still merangkak). Cume de certain words aku kena mnx tlong kat pakcik google tlong translate kan.hehehe.

Ader sorang senior call me as 'Korean Girl' sebab bile die jumpa aku jewk, aku mesti sape die dalam bahasa Korea. Senior aku nie pernah join program exchange student kat Korea dulu. I wish I can go there too. Bile aku dah berjaya jadi PTD nanti (amin..doakan aku yer), aku nak gi Korea. Buley kan?

Annyeonghaseyo, je ireuman Kimi imnida.
Nan 22 sal imnida
Mannaseo bangapseupnida.

Meaning? Tanya pakcik google.;p

p/s: Gomawo soesaengnim. Saranghaeyo.(^^,)

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^