My Fellow Followers

Sunday, February 13, 2011

*Kimi Yun; Si Gadis Melayu Terakhir*^^



Aucak!!! ngee.... Di petang Ahad yang sangat2 hening camnie, instead of gi melepak kat dalam bilik gim tue aku tergerak hati nak join contest nie. 1st time try, mana lah tahu kowt2 menang ke kan?. Nak tahu lebih lanjut sal contest nie klik kat sini.

Lupe aku nak cakap, contest nie untuk sesape yang merasakan die tue adalah perempuan. Diulangi nyer PEREMPUAN. So, yang teruna2 tue tunggu bile de contest 'teruna segak berbaju melayu' k? ^^

----------
---------
--------
-------
------
-----
----
---
--
-


If nak masuk contest nie, make sure letak pic korang yang cute berbaju kurung. Ha, macam yang aku buat nie ha. Tak percaya gak? La, lau korang tak percaya gi tanya tuan empunya contest nie cik AZALIAHJSALLEH ni. Nanti die tolong jawabkan untuk aku. Kan3, cik Azaliah? ^^

Kepada kawan2 aku, sorry sebab mengetag nama korang dalam misi aku nie.hehhehe..peace ^^
1) dayang

Ha, korang lagi satu. Lau nak join, tarikh tutupnyer 25 Februari nie tau. If yang berniat nak join je la ye. Jom sme2 kite kasi gempak ini contest.!! \(^o^)/

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^