My Fellow Followers

Monday, February 14, 2011

*New Update For My Fanfic^^*

poster 'I Love My Badgirl'
Halo there, for those yg ikut perkembangan fanfic aku, I Love My Badgirl kat asianfanfic tue, aku dah update chapter baru (stlh bpe lme bru aku nk meng'update'). Bukan xnk update awl2 p oleh krn kekangan masa plus esemen yang bertimbun mcm Gunung Santubong wtkn aku terkulat2 nk wt chpter baru. Sampai aku rse wt fanfic lg sng dari wat esemen. Ye r, wt fanfic xpyh reference or citation mcm dlm assignment tue. Sumenyer dari imaginasi kite (xkanlah nk letak reference; from my imagination plak an;p).

So, if rasa2 dh bosan nk menghadap blog aku nie (ada aku kisah?), buley lah singgah kat sini. Citenyer lebih kurang mcm cite Korea yg korang2 nie tengok kt tv p dlm bntuk tulisan. Bagi sesape yg peminat tega Kpop mcm aku nie, sgt2 la dialu2kan men'visit' fanfic tersebut.

Bagi sesape yang baru nak menjengah kat fanfic aku nie, aku amat2 lah mengharapkan korang baca dulu foreword before continue to the other chapter. Takut karang ada lak yang tak faham jalan citenyer,okay ?^^

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^