My Fellow Followers

Saturday, February 12, 2011

Another STALKER????O.o

Aku baru jewk story sal aku stalking guy yang muka dia iras Kamal Adli when my best friend sent me a message (about 3am in the morning), told me that a guy who used to stalks her is COMING BACK! Adwae!! >.<... Kawan aku nie tak suke orang stalks die sebenarnya (so unlike me ;p). So, bile de orang stalks die akan menggelabah macam orang tue series killer. And then, thank to that stalker aku kena dengar kawan aku marah2 dekat lelaki tue at least for two hours. TWO HOURS okay, not two minutes but TWO HOURS!.


Guy yang stalks kawan aku nie aku rasa die tergolong dalam kategori weirdo. Why? because he is weirdo. Die sanggup tunggu kawan aku balik kerja kat bus stand and will wait there until he can't see that bus anymore. Mungkin bagi korang akan anggap he likes my friend, right? No la, we don't think so sebab dulu die memang stalks kawan aku nie but then PUFF! missing in action and then PUFF again. Dah macam David Copperfield lak an die. Agak2 korang, what he really want from my friend? Aku dah tak larat nak dengar die maki hamun mamat tue. Nasib die call aku, bukan aku call die. So, lau tiba2 call end sebab out of credit pun bukan kredit aku.;p

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^