My Fellow Followers

Thursday, March 3, 2011

Aku mengaku aku ader AIDS,,,,,Korang???

WHAT !!!! AIDS ??!!!MySpace
Yup, aku memang de AIDS dan aku rasa semua orang pun ader AIDS.
Tipu lau korang semua takde penyakit nie.

BUT... WAIT !!
Bukan AIDS stand for Acquired Immune Deficiency Syndrome tue.
Lau AIDS yang tue, aku pun taknak. Touch and Go bak kata akak aku.

AIDS yang aku maksudkan adalah Acute Intelligent Deficiency Syndrome
Kuss semangat, ingat tadi AIDS penyakit berbahaya tue.MySpace
Mana aku dapat istilah nie? Masa kelas International Economic(IE) tadi.

So, masih taknak mengaku korang de penyakit nie?
Don't worry, penyakit nie buley dirawat dengan cara study balik per yang korang dah belajar dalam kelas.
Nanti takde lah korang kena sindrom nie bile cikgu or lecturer korang tanya korang soalan yang berdas2 ala2 serangan peluru artileri Korea Utara kat Korea Selatan tue.

p/s: aku rasa AIDS nie sesuai tuk mereka yang mengalami sindrom 'AKU IN DEEP STRESS'. Don't you think so student2 yang buat kerja last2 minit??;p


No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^