My Fellow Followers

Monday, March 14, 2011

Untitle~~

Notes IPAP dah tepu dalam pale otak. Tinggal nak mempraktikkannyer jewk sok time midterm. Mudah2an segala apa yang aku duk menelaah selama beberapa hari nie melekat. AMIN..


Korang pernah tengok drama nie tak? "Devil Beside You". Aku suke tengok sebab jalan citenyer bagus. Whoa, tetiba cik Yun bertukar selera. Dari drama Korea ke drama Cina. Takde ar, Korea tetap di hati nie sampingan jewk sebab gara2 IPAP la. Aku baca kisah tentang negara China yang sekarang sedang menuju kemuncak untuk menjadi sebuah negara hegemoni tunggal selepas Amerika.


Bagus kan dorang? Pemerintah mereka berusaha untuk menjadikan negara mereka setaraf dengan kuasa besar Amerika. Eh, pe yang aku melalut nie? Tibe2 masuk IPAP dalam cite aku nie.


K ar geng bloggers sume, pale aku dah mereng sebab terlalu banyak input dari output. So, goodnight sebab sok midterm start kol830am. Selamat malam. Zasssss


No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^