My Fellow Followers

Thursday, March 10, 2011

Accchooooommmm!!! Opss,,excuse me. Alhamdulillah

Tengok entry pun dah tahu kan??
Arinie, aku rasa macam nak demam sebab simptom2 nak kena demam tue dah nampak.
Sepanjang arinie aku kerap bersin jewk.


Apa itu BERSIN?
Bersin  merupakan hembusan angin yang kuat melalui hidung dan mulut yang berlaku secara tiba2. Ia tak berbahaya p buley menganggu especially bile korang dalam dewan peperiksaan.
Korang tengah perah otak nie tibe2 ader orang bersin, kuat pulak tue pastu berulang kali hingga membuatkan korang terpaksa menoleh 90 darjah untuk melihat siapakah gerangan orang yang bersin tue.
Lagi lah lau insan tue mengalami batuk2 yang teruk, mahu korang letak kapas dalam telinga sebab nak konsentrasi yang sepenuhnya kan?


Secara general la kan, bersin nie disebabkan alahan kepada sesuatu.
Macam kes aku nie, aku bersin sebab selesema. Alahai, aku cukup tak berkenan bila aku selesema bukan sebab aku tak bersyukur kerana dikurniakan sakit nie tapi....
Aku nie jenis walaupun dah baik demam, selesema aku lambat baik dan lepas tue akan membawa kepada demam lagi sekali.
Minggu depan ada midterm IPAP, lagi ler wat idup aku tak menentu.(-.-")


Lebih info mengenai bersin? Baca disini.

p/s: Malas aser nak melangkah ke klinik UNIMAS tue. Sudahnyer nanti, aku diberi panadol, pil selesema denagn pil batuk. Tue ajer.




No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^