My Fellow Followers

Thursday, March 3, 2011

Jom Bersantai Dalam Bloglist Wacana Cik Kimi

Klik nak tahu

Firstly, terima kasih kepada PW coz meng'invite' aku tuk sama2 memeriahkan segmen beliau. Sangat terharu sebab dapat invitation dari beliau sendiri. Rasa cam nak melompat2 pulak an.hehehhe.MySpace
Erm, disebabkan sudah di 'invite' oleh empunya blog itu sendiri, aku dengan besar hatinya nak mengomen sikit2 pasal blog beliau. Beliau yang suruh, aku pun wat je la an. 

  • First, blog beliau simple and nice. Tak macam blog aku yang nampak cam serabut jewk.MySpace
  • Secondly, entri2 beliau amat2 best walaupun baru malam tadi aku blogwalking pat beliau.
  • Third, tak tahu la orang lain p sidebar beliau, awat letak sebelah jewk? Letak dua2 belah, t takde ar nak scroll sampai bawah. Opps!, cume pandangan jewk.Jangan marah.MySpace
Last but not least, dah terang lagi bersuluh guna lampu kalimantang lagi yang aku nie pembawa gen XX yakni HAWA. Itu sahaja untuk kali ini. Assalamualaikum dan terima kasih.

p/s: Pasni nak join segmen abg Ben lak.;p

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^