My Fellow Followers

Sunday, March 20, 2011

Kau Penghisap DARAH!! Vampire?? Pacat la..

A: Yew, apa nie?
B: Eh, nie pacat lah. Cepat buang.
A: Argh,,,,darah aku!! Aku dah hilang darah. (hampir pengsan)
B: Ala,,tak mati pun kena gigit pacat. Bukan kena gigit vampire.
A: (selepas beberapa jam) Apasal darah nie taknak benti?
B: Kena cari tembakau tapi mana nak cari memalam camnie?
A: Tanya dak2 lelaki la. Dorang kan smoking. Pat la, ilang darah aku lau camni.
B: (berbisik) ngada2. (-.-")

ehsan pic dak erin

Semalaman aku mencari tembakau. Jenuh aku tanya dak lelaki kolej aku tapi sorang pun tak bagi. Apa? Korang ingat aku nak hisap ker? Semuanya sebab mak aku cakap guna tembakau lau hentikan darah kesan gigitan pacat nie.

Oh no no no..bukan I okay yang kena gigit tapi my fwen. Die gi manjat gunung pagi semalam. Then, balik baru sedar kaki die kena gigit pacat. Bayangkan lah, naik gemuk pacat tue duk 'bergayut' kat kaki die. Darah bukan main melimpah ruah sampai terkena kat telekung die.

In order nak stopkan darah tue la, aku mintak dak2 lelaki kolej aku rokok sebab aku tahu dorang tue sume kaki rokok p hampeh. Sorang pun tak percaya. Last2, pagi tadi aku mintak pakcik yang jual makanan. Nasib die tak banyak bunyik teros bagi(mesti die egt aku nak hisap rokok tue) tapi aku bagitahu la sebab nyer dulu.

p/s: Lepas nie, ramai2 wat anti pacat. Geli aku,,



No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^