My Fellow Followers

Tuesday, January 4, 2011

040111-Countdown time!!! ^^V

Today class was International Politics for Asia at 8am until 10am and held at BS12. But as usual, there NO LECTURER. AGAIN? Punya la penat aku bangun awal-awal(*sebenarnya kelas nie Dr Lucy yang ajar, so jangan harap la nak masuk lambat). Aku pergi kelas pagi tadi sensorang sebab Gwen lambat bangun. Well, lucky for her coz there no class after all. -.-

Okay lah, now kite story mory pasal countdown yang bermula hari ini. \(^o^)/ Yeay!! Hehehehe... Waeyo? 10 ari dari sekarang aku bakal menginjak ke usia 22 tahun(*dah tua rupanya aku nie, ahaks^^). Dalam usia yang makin bertambah nie, aku tengok ramai kawan-kawan aku yang dah mengakhiri zaman bujang mereka. Aku? Ntah bila pun aku tak tahu. Rasanya aku belum sedia untuk bergelar TUNANGAN ORANG apatah lagi ISTERI ORANG. Biarlah aku mengumpul segala ilmu dan harta dulu lepas tue tunaikan tanggungjawab aku pada mak dengan ayah sebelum aku naik pelamin.

Macam tahun-tahun sebelumnya, walaupun usia aku makin lama makin bertambah tapi fizikal aku tetap tak bertambah. O.o?:Faham-faham sendiri la ye. Hehehehe.. Tahun lepas, aku dapat hadiah 'teddy bear' dari seseorang yang pernah mendiami hati nie tapi tahun nie kalau boleh aku nak hadiah besar sikit. Tak pun, aku nak barang kemas ke kereta ke(*lesen pun takde) duit ke janji benda-benda yang berharga. Muahahahahahahaha*gelak jahat


I can wait until that countdown. Mudah-mudahan tahun nie aku dapat meningkatkan pointer aku dan dirahmati Allah. Azam aku untuk tahun nie ialah untuk pertahankan status aku sebagai SINGLE BUT NOT AVAILABLE..\(^^)/

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^