My Fellow Followers

Monday, January 10, 2011

100111-I have to admit...I'm so careless

Huwaaaaaaa * mode: sedih
Aku tertinggal fail aku kat kedai pakdol petang tadi
Ish nie semua mamat mamat tue punyer pasal
Kan aku dah tertinggal fail aku-.-
*Cian korang... tak pasal pasal jadi mangsa aku

Nasib lah dalam fail tue tak ada barang barang terlarang
Just my notebook and my stationery jewk
But.... I need that because I want to do my assignment
I don't have any pen left.
Huwaaaaaa.....* mode : crying

Esok habis jewk kelas Dr Lucy
Aku nak serang kedai pakdol
Hopefully they keep my fail well
Aish... how can I be so careless nowadays?
Mujur lah belum kahwin... kalau tak laki aku pun boley tertinggal.^^

Wah tak senang duduk aku macam nie
Takkan aku nak lari pergi kedai pakdol waktu waktu macam nie?
Rasanyer kedai die dah tutup kowt
I want my file back >.<
Huwaaaaa.... *mode : stressed

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^