My Fellow Followers

Sunday, January 16, 2011

160111-Lucky vs. Bad

Lucky vs. Bad...
Tak tahu la apa yang dah kena dengan aku nie. Semalam, aku, Mie, Cma, Yus hantar kawan kitorang kat KIA. Lepas tue, kitorang pergi la jalan jalan mencari makan kat kedai makan * aku luper pulak nama kedai tue.hehehhe*. Then, kitorang gi la pulak The Spring. Saje nak window shopping and sekaligus jadi sesi shopping tuk Mie dan Yus. Aku dengan Cma buat la hal kitorang sendiri.

Oh ye, kitorang tengok cite Khurafat. Sangat sangat menyeramkan * actually tak de la seram sangat cuma banyak scene memeranjatkan jewk*. Tapi filem tue bagi pengajaran dan gambaran yang sebenar if kita tidak berpegang pada janji. Moral cerita nie jangan buat perjanjian dengan Syaitan.

Lucky vs. Bad...
After jalan jalan dengan dorang, aku dengan Cma continues our journey dengan senior Planning merangkap kawan aku jugak * I called him 'pakcik'*. Kitorang kuar gi makan makan and jalan jalan. Tapi entah macam mana masa nak naik kereta kaki aku tiba tiba cramp and aku terjatuh. Akibatnyer kaki aku membengkak dan bleeding. Yang tak bestnye kaki aku membengkak dah macam kaki orang mengandung jewk.

Sangat sangat la sakit. Aku sukar nak tidur malam tue sebab menahan sakit yang teramat sangat. Pagi tue lepas mandi rumate aku tolong urut. Pergh, kesakitannya aku tak dapat nak membayangkannya. Terhinjut hinjut aku dibuatnyer. Aish, esok class tah macam mana la aku nak berjalan ke kelas esok..=.=

No comments:

Post a Comment

Yun sangat-sangat menghargai komen-komen dari anda kerana dari komen anda Yun ada semangat untuk menulis. Terima kasih ^_^